torek, 6. marec 2012

26.dan: Townsville - Airlie beach

Glede na populacijo v hostlu je bila noč dokaj mirna. Vsaj naspala sem se. Zbudila sem se že ob 6h, žal pa mi to ni kaj dosti pomagalo, saj je morala receptorka pomiti kopalnico in stranišča. Malo sem počakala, nato pa pozajtrkovala in spakirala. Žal sem spodaj z vso prtljago ugotovila, da se recepcija odpre šele ob 9h, pa sem znosila vse v avto in prebirala Lonlija. Vrnila sem ključ, saj sem dobila nazaj še 20$, ki sem jih položila za kavcijo za ključ.
Počasi sem se odpravila najprej do Castle hilla, hribčka v bližini mesta. Bilo je že 32 stopinj, ful folka, ki se je podalo v hrib in jaz. Parkirala sem nekje na sredini in se pol ure po polžje vzpenjala do vrha. Ni mi treba poudariti, da mi je spet teklo od riti. Ampak se je splačalo, saj je bil razgled na mesto in okolico čudovit.
Odpeljala sem se do prve bencinske črpalke in prvič tankala. Seveda nisem vedela katera ročka je prava, zato sem šla najprej po nasvet. Cena listra bencina: 1.45$, kar je zneslo 60$ za polni tank.
Moj naslednji postanek je bil v Ayru v McDonaldsu. NE, ne na hrani, ampak na kapučinu. Tukaj ne znajo kuhati kave in to nikjer razen v McDonaldsu (pa še zastonj internet imajo). Malo so se mi zapirale oči in ker me je danes čakalo 288km vožnje, sem se okrepčala.
Nekje na sredini poti sem opazila kažipot za še eno razgledno točko in se odpeljala do vrha. Spet prekrasni razgled na Queensland in njegove neskončne plantaže sladkornega trsa.
Še dobro, da sem s sabo vzela Garmina, saj me pripelje točno tja, kamor želim. Sem se že spraševala, če ga nisem vzela po nepotrebnem, ampak izkazalo se je, da je vsaka stvar za nekaj dobra. Kar se tiče moje ogromne prtljage, ki sem jo pol pustila pri Minki, upam, da ne bom potrebovala lekarne. Ta lahko ostane nedotaknjena. No, žulje sem že imela in jih uspešno sanirala, torej je to mimo. Čevlji so se vsi navadili nog ali pa obratno?
Še vedno nisem srečala nobenega »živega« kenguruja, le nekaj povoženih ob cesti. Mogoče jim je prevroče ali pa se me izogibajo. Kar naj ostane tako, če lahko izbiram. Ne bi rada ravno na cesti na kakšnega naletela.
Airlie beach je majhno mestece pri otočkih Whitsundays ob Velikem koralnem grebenu. Na začetku mesteca so informacije, kjer se lahko ustaviš in povprašaš za ugodna prenočišča in izlete. Uslužbenka mi je predlagala Whitsundays Terraces in odločila sem se za najem stanovanja. Daleč najcenejša varianta za solo popotnico kot sem jaz.
Majhno stanovanje s pogledom na turkizno modro morje in jadrnice. Prekrasen pogled, zato uživam na balkonu in samo opazujem, z željo, da si čim bolj zapomnim nekaj tako lepega.
Ni poceni, ampak tukaj žal nič ni poceni. Soba za 2 noči 198$. Ostala izbira so skupna ležišča v hostlih, ki tukaj slovijo kot žurerska mesta, ampak danes se ne počutim tako, da bi šla lahko vštric z mladino.
Kot sem že rekla, sem malo zapečkarja in potrebujem včasih tudi mir.
Včeraj je bilo počutje na višku, zato sem namontirala tudi verižico okoli gležnja. Tanja, ti že veš kaj to pomeni, a ne?
Žal imam tukaj internet, ampak se mi noče povezati. Maček v žaklju.
Šla sem še v trgovino in kupila paradižnik, papriko in piščanca. Končno normalna hrana. Zapravila sem 54$, kar bo zadostovalo za 2 zajtrka in 2 večerji in nekaj vode ter Corone.
Ko sem začela pripravljati večerjo, sem na balkon dobila obisk. Kar 6 ogromnih kakadujev je prišlo prosit za kakšen kos kruha, česar pa žal nimam. Piščanca mi je bilo pa škoda hehe. Ker pri meni niso dobili ničesar, so na sosednjem balkonu prevrnili nekaj steklenic piva in kar nekaj časa je konkretno žvenketalo. Ko so sosedje prišli domov, so bili kar jezni. Verjetno najbolj zato, ker so kakaduji razbili 2 polni steklenici piva.
Sedaj sedim na balkonu in opazujem Airlie beach v večernem ritmu. Povsod same restavracije, glasba v daljavi in razposajeni turisti, ki iščejo zabavo. Jaz pa kakšnih 50m nad njimi opazujem njih in z luno obsijane jadrnice, ki se zibljejo v daljavi.
Jutri grem na izlet z ladjico po otočkih Whitsundays, vključeno je spet snorkljanje in plavanje na eni najlepših plaž na svetu, Whitheaven beach.
Upam, da me ne razočara.
Ura je 8 zvečer in še vedno je zunaj 30 stopinj in zelo soparno.
Mislim, da je danes spet dober timig, da si pogledam kakšen del  Hawaii 5.0….













2 komentarja:

  1. kenguruju skacejo cez cesto ponoci ... sam pazi da ti avta ne razbijejo ... ne vem kako kaj to krije zavarovalna polica;-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem za vsak slučaj zavarovala avto, kaj pa veš. Vem, da čez cesto skačejo ponoči, ampak čez dan naj bi skakali pa OB cesti. Sem kar malo razočarana, ker še nobenega nisem videla v živo v naravi. No, če je to cena, da nobenega ne zbijem, potem bom preživela in sprejela :).

    OdgovoriIzbriši