sobota, 10. marec 2012

31.dan: Hervey Bay – Maryborough – Rainbow beach – Noosa – Caloundra

Včeraj, ko sem že mislila, da bom celo noč kraljevala sama v sobi za 4, se mi je ob 10h zvečer pridružila Caroline iz UK. Menda se jim je avtobus iz Brisbana pokvaril, zato je bila tako pozna. Ko je šla v kopalnico, ker opazila malega ščurka in je kot mali deritizator planila nanj. Žal ji je ušel, zato sva zadelali vrata v kopalnico. Jah, v Indiji decembra nisem nikjer nobenega videla, tukaj jih je pa od časa do časa kar nekaj.
Zaspala sem v šubu in zjutraj me je prebudila Caroline, ki se je odpravljala na Fraser island. Tokrat mi tudi kukabare niso prišle do živega.
Po zajtrku (še vedno imam 3 žemlje) sem počasi spakirala in se odpravila naprej. Zunaj je bil prekrasen sončen dan in najprej sem šla poiskusiti srečo v River heads, kjer smo včeraj videli kenguruje. Žal je pri tem tudi ostalo.
Nadaljevala sem po turistični poti najprej do Maryborougha. Mami me je včeraj, ko sva klepetali po Skypu, vprašala, če so kje kakšne cerkve, ker še ni videla nobene slike. Pa sem ji povedala, da razen v Sydneyu res nisem še nobene druge videla.  Sem opazila, da imajo verske skupnosti nekakšne večje hale, kjer se zbirajo in opravljajo bogoslužja.
Iz njenih ust v božja ušesa in v Maryboroughu prava cerkev! Mami, daj zaželi si sedmico na lotu! Saj ne rabiš ti izpolniti listka, lahko tudi jaz ali ati. Samo močno misli na sedmico! Ker izgleda, da dela.
Maryborough je eden najstarejših mest v Queenslandu s skoraj 22.000 prebivalci. Ustanovljeno leta 1847je bilo mesto dolgo glavno pristanišče, ki je sprejemalo ljudi, ki so v Avstralijo prišli s trebuhom za kruhom. Tukaj se je rodil tudi PL Travers, iznajditelj Mary Poppins. Mesto je mirno in simpatično.
Moj naslednji postanek je bilo majhno naselje Rainbow beach. Komaj sem čakala, da pridem do tja, saj mi je uspelo taktizirati z bencinom in prispela sem na hlape! Zavila sem na prvo in edino črpalko in hitro natočila polno.
Najprej sem razmišljala, da bi si privoščila kakšen dan na plaži, pa sem si premislila, ker nisem našla nobenega pametnega hotelčka ob plaži. Sem si pa vzela 2 uri in se sprehodila gor in dol po nekajkilometrski peščeni plaži, med ostanki školj in prijetnimi valovi, ki so mi segali do gležnjev.
Nekaj pogumnih kopalcev se je metalo v valove, večina pa se je pražila ali pa igrala z otroki v pesku.
Naselje in plaža sta ime dobila po barvitih peščenih klifih vzdolž plaže.
Med potjo sem videla obcestni kažipot do razgledišča in šla za nosom. Po nekaj kilometrih vožnje sem prispela do parkirišča, srečala 2 Avstralca, ki sta se takoj pohvalila, da je zgoraj čudovit 360 stopinjski razgled in vrgla sem se v hrib. Če bi mi povedala, da moram prehoditi približno 150 m višinske, bi se verjetno obrnila, tako pa sem ob 12h pri 32 stopinjah grizla navzgor. Seveda se je izplačalo, razgled je bil čudovit v vse smeri. Prilezla sem na 265m visok hrib Mt. Tinbeerwah. Vem, da ni veliko, ampak je čisto ob morju in če štartaš pri 130m, je pa kar zalogaj.
Podala sem se naprej, v iskanju lepe plaže sem se znašla v Noosa Heads. Še preden sem odšla na tole potepanje od Cairnsa do Sydneya, sem se odločila, da v Noosi preživim 2 dni na plaži. Danes pa sem bila razočarana. Pri Noosa Headsu se v morje namreč izliva reka Noosa, ki napaja tudi bližnje jezero. Ker je bilo v zadnjih dneh v Queenslandu precej padavin, Noosa je bila celo nekaj dni odrezana od sveta, je bilo ogromno vode, še vedno malo poplavljeno in morje ob plaži je bilo temno rjavo. Prav nič privlačno, zato sem kar odšla naprej.
Tokrat sem se peljala ob obali Sunshine, mimo plaž Sunshine, Sunset, Castaways, Marcus, Coolum, Yaroomba do Caloundre. Plaže so si podobne, valovi so visoki in ker se je danes začel vikend, polne surferjev in družin, ki so si privoščile piknik.
V Caloundri sem najprej želela do turističnih informacij, kjer ponavadi svetujejo glede nastanitve, ampak sem jih za 15 minut zamudila.
Sem pogledala v Lonlija in poklicala enega ata, ki me je počakal, da me je vpisal in predal ključ. Spet imam celo stanovanje s kuhinjo in spalnico. Pogleda na plažo sicer nimam, je pa do tja kakšnih 50m. Sprehodila sem se ob plaži in občudovala sončni zahod in na drugi strani lunin vzhod.
Danes imamo tukaj polno luno.

















Ni komentarjev:

Objavite komentar