sobota, 31. marec 2012

53.dan: Blackheat - Sydney

Še zadnje prebujanje v motelski sobi in ob po 9h sem štartala proti prvi današnji razgledni točki.
Dopoldan sem se peljala do 5 razglednih točk, se malo sprehajala naokrog in občudovala meglo in kasneje neskončne evkaliptusove gozdove pod Modrimi planinami.
Sprehodila sem se še po mestecu Blackheat in pobrala Minko.
Proti Sydneyu je bil kar zgoščen promet, ampak mi je vse uspevalo.
Še zadnjič sem se peljala čez mogočni Harbour Bridge in se v misllih poslovila od Sydneya.
Doma sem skuhala zelenjavno juho, malo sva poklepetali in že je večer.

Mislim, da se danes oglašam zadnjič, saj me jutri čaka le še plavanje in pakiranje.

Vsem en lep avstralski pozdrav, če ste ob branju mojih zapisov vsaj pol toliko uživali kot jaz v živo, ste se imeli super.



 




Hvala vsem za virtualno druženje, vse vzpodbudne komentarje in tople besede. Čisto vsak vaš komentar mi je godil, vsake besede sem bila vesela.
Lepo je imeti prijatelje, lepo se je bilo družiti z vami vsemi.

Nasvidenje v Sloveniji!

Ni komentarjev:

Objavite komentar