nedelja, 25. marec 2012

47.dan: Narrabean lake FAMILY TIME

Ponoči sem težeko zaspala, zato mi spet manjka nekaj ur spanca, ki ga bom, upam, pridobila šele na letalu do Benetk.
Sharon in njeni fantje Jaedan, Eathan in Tyler so že gledali nedeljske risanke, potem smo spili kavo in pozajtrkovali in počasi pripravili vse za prihajajoči piknik. Minka je tenstala krompir in spohala piščanca. Vrhunsko!
Kmalu sva se s Sharon odpravili do Narrabean jezera in rezervirali prostor, nato pa sva šli še po zadnjih nakupih v trgovino. 
Ko sva se vrnili, je Minkin sosed (tega prej še nisem opazila, ampak danes je bila prva nedelja, ko sem bila sploh doma in sem koga srečala) v svoji garaži ravno poliral svojo lepo, črno corvette. Ko se je odpeljal, je bilo kaj slišati. Sharon se je zdelo čudno, zakaj morajo ti športni avtomobili tako ropotati. Sem ji takoj povedala, da predvsem zato, da če jih kdo slučajno na cesti ne opazi, jih sigurno pogleda, ko zasliši rohnenje hehe.
Ko se nam je pridružil še Boris, smo šli do jezera in počakali še Roberta, Sian in Bruna, Paulette, Kiela in Jaia.
Pojedli smo vse dobrote, nato pa se preselili na Minkin vrt, kjer smo nadlajevali z debatami, smehom in pustili otrokom, da se igrajo po svoje. 
Obvezen skupinski fotošuting, nato pa so odšli, saj imajo kar nekaj vožnje do doma.
Midve sva malo pospravili (predvsem Minka, jaz malo manj tokrat) in se parkirala vsaka pred svoj računalnik.
Temperature so se spremenile, le še nekaj nad 20 jih je. Torej se bom vrnila na podobno doma. Super.
Pa še nekaj: na najin vrt se nama je s svojo ogromno mrežo naselil pajek. Menda se imenuje Yellow Garden spider.







Ni komentarjev:

Objavite komentar