petek, 16. marec 2012

37. in 38. dan: Collaroy, Dolls point, Ramsgate beach, Liverpool, Barrack Heits, Jamberoo

Včerajšnji in današnji dan sta bila nekaj posebnega. 
Poleg končno jutranjega plavanja in večernega kenguruburgerja, sem šla v predel Sydneya, kjer je krasen razgled na letališče. Ker sem podaljšala najem avtomobila še za 2 dni, sem lahko našla ravno pravo točko, da sem za brata in nečaka, velike ljubitelje letal, poslikala letala in posnela vzlet Airbusa A380. Ko sem že mislila, da bom lahko videla samo majhne in nezanimive ptičice, je izza vogala prihrumel ogromen ptič.
Ja, šla sem se planespotting.
 









 
Danes sem se odpeljala do Robetra v Liverpool, od koder smo se odpeljali do Borisa in šli v nekaj minut oddaljen Aquapark Jamberoo. Hudo dobro smo se imeli in zelo zabavali. Grelo nas je sonce, le pozno popolne je začelo deževati.
 
 
Danes sem sama doma, saj je teta šla za nekaj dni na že prej dogovorjeno srečanje. Spokala sem, jutri odletim na Fiji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar